marți, 26 octombrie 2010

Program de curs

Am fost uimita , dar si incantata cand am aflat ca pe judetul nostru au fost multe cereri pentru a fi asistent maternal , dar foarte putine au fost aprobate pentru a putea beneficia de acest curs, iar unul dintre cursanti sunt si eu.
Multumesc lui Dumnezeu pentru acest lucru.Sper ca si in continuare sa pot fi capabila cu ajutorul Lui sa indeplinesc cerintele specificate in acest curs.
Vineri in data de 15 Octombrie cum v-am scris a fost deschiderea oficiala a cursului.Au fost prezenti o parte din lectorii care urmau sa ne tina cursurile de specialitate.
Sincer vorbind, daca nu iubesti copii nu ai de ce sa faci acest curs.Doar ca sa "prestezi o munca la domiciliu", mai bine ne apucam de tricotat sau crosetat, caci tot la domiciliu poti efectua aceste munci. Copii au nevoie de mult mai mult decat un "angajat "in preajma lui.
Am sa va scriu cate ceva despre cursurile efectuate pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu