luni, 13 septembrie 2010

Acte necesare si vizita "sefului meu"

Dupa ce am depus cererea de a fi asistent maternal, am intrebat care vor fi urmatorii pasi spre a ajunge sa iau acel copilas acasa la mine.
Mi s-a raspuns ca v-a trebui sa primesc o vizita acasa a unui sau mai multe cadre specializate in acest domeniu, carora v-a trebui sa le raspund la cateva intrebari.
Vizita avea ca scop cunoasterea familiei mele si a locuintei mele, unde voi
desfasura activitatea de asistent maternal.
La sfarsitul lunii August am primt vizita unei doamne pentru a vedea in ce conditii locuiesc si ce pot oferii copilului pe care il voi primi in plasament.
Am schimbat cateva vorbe despre situatia mea familiala, a vorbit si cu baietelul meu de 10 ani, iar apoi am completat 2 formulare pentru Directia Copilului.
Dupa acestea mi s-a comunicat restul actelor necesare pentru completarea dosarului meu.
Acestea sunt :
1.Pentru mine: - copie C.I.
- copie certificat de nastere
- copie certificat de casatorie
- cazier judiciar
- acte de la ultima scoala absolvita
- contract de proprietate - C.F. nu mai vechi de un an
- 2 declaratii a vecinilor, care va recomanda pentru aceasta "meserie"
- adeverinta medicala - clinic sanatos

2. Pentru sot : - copie C.I.
- copie certificat de nastere
- adeverinta de angajat
- adeverinta medicala
- cazier judiciar

3. Pentru copil: - copie certificat de nastere
- adeverinta medicala
- adeverinta de la scoala

Acestea sunt actele necesare pentru dosarul de asistent maternal.Pe langa acestea sunt formularele tipizate de la ei de la sediu pe care le completezi acolo la ei.

2 comentarii:

  1. Dumnezeu sa va pazeasca si sa va ajute in frumosul drumpe care l-ati inceput :)

    RăspundețiȘtergere