duminică, 19 septembrie 2010

Sedinta la Psiholog

Cu mai putine emotii am mers la cea de a doua sedinta cu psihologul.A fost foarte bine.Mi-a dat sa completez un fel de mini dosar cu o suta si ceva de intrebari cu 3 variante de raspuns fiecare.Obligatoriu trebuia sa fie bifata una din cele trei si nu am avut voie sa bifez doua, chiar daca mi s-au potrivit.Intrebari legate de cum reactionez in diferite situatii din viata de zi cu zi , si cum interactionez cu oamenii si in special cu copii din jurul meu.Poate stiti de pe profilul meu ca lucrez voluntar cu copii, cam din anul 2005.Imi plac foarte mult copii. M-am rugat Domnului ca intalnirile cu psihologul sa fie favorabile spre a putea lua in ingrijire un suflet de copil care este in centrul de plasament.Ma gandeam odata ca:" daca fiecare persoana care ingrijeste un caine sau o pisica ar lua un copil parasit acasa , sunt convinsa ca nu ar mai fi atatia copii in centre sau poate deloc.Dar asta este doar parerea si un gand de al meu.
Dupa terminarea sedintei doamna psiholog mi-a comunicat ca este mai mult decat favorabil raspunsul ei , pentru a putea intocmi dosarul pentru cursul de asistent maternal.
Am fost mai mult decat fericita.I-am multumit Lui Dumnezeu pentru grija lui in toate detaliile din viata noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu