marți, 14 septembrie 2010

Vizita la psiholog

La inceputul lunii Septembrie am fost sunata de o doamna psiholog care m-a invitat la biroul din incinta sediului Directiei de Protectie a Copilului.
Pot spune ca aveam emotii aproape ca si la dentist.Nu stiu de ce, dar asa ma simteam.
Eu sunt o fire sociabila si destul de deschisa, dar persoanele sumbre si reci ma blocheaza. Pe drum spre cabinet m-am rugat ca aceea persoana sa fie una trimisa si aleasa de Dumnezeu ca sa pot vorbi deschis.
Asa a si fost.Am gasit in cabinet o doamna amabila si deschisa ca si mine.Inca un lucru dovedit ca Dumnezeu se ingrijeste si de cele mai mici detalii din viata noastra.
Am avut de completat un formular si mi s-au facut 2 teste de personalitate. Am si desenat, am ales cartonase colorate in ordinea preferintei culorilor.
Aceasta sedinta a durat doua ore.Chiar au trecut foarte repede.Eu ma gandeam ca v-a dura destul de mult.Aceasta a fost doar prima intalnire.Am inteles ca aceste evaluari se fac inainte de a incepe cursul propriu zis de asistenta maternala, iar psihologul trebuie sa isi dea acceptul pentru persoana mea.
Urmeaza sa va povestesc si despre a doua intalnire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu