miercuri, 22 septembrie 2010

O veste minunata

Ieri vorbeam cu o prietena care a avut la ea pentru doi ani un baietel minunat.Dansa este asistent maternal.Anul acesta in primavara, bunica acestui baietel a intentat proces ca isi doreste nepotul.S-au intocmit toate actele, iar prietenei mele iau dat alti doi baieti si.....cand sa duca copilasul la bunica , ce credeti?nu l-a mai vrut pe copil.Asa ca micutul a fost nevoit sa ajunga la alt asistent maternal, dar prietena mea a pastrat legatura cu acea familie.Si ca sa vedeti ce minunate sunt cararile Domnului si tot ce ne pregateste El, cititi mai departe.
Acum doua zile prietena mea a primit un telefon de la mamica(asistenta maternala) a baietelului si i-a spus ca ea doreste sa intre in pensie si a vazut ca prietenei mele ii este pe suflet acest baietel si a intrebat-o daca nu il doreste inapoi.
Dar Dumnezeu a lucrat si mai profund la inima prietenei mele si s-a consfatuit cu intreaga ei familie, sotul si cei doi copii, o fata de 16 ani si un baiat de 18, care au hotarat sa il adopte pe micut definitiv in familia lor.Micutul are acum 2 anisori.
M-am bucurat tare mult la auzul acestei vesti si am zis "Inca un suflet salvat!Minunat esti Doamne!"
Dumnezeu are pentru fiecare modul diferit de a ne salva din ghearele lumii acesteia.Important este daca noi acceptam modul Lui de salvare , sau daca vrem sa fim salvati.
Dumnezeu sa ne ajute ca deciziile noastre sa fie spre slava Lui.

Un comentariu:

  1. Va multumim pentru postare >:D<

    Da, tot speram ca il vom putea lua la noi ,pentru ca ne lipseste enorm ...:-<


    Va pup

    RăspundețiȘtergere