duminică, 19 septembrie 2010

Depunerea dosarului

Vineri in data de 17 Septembrie 2010 am depus dosarul pentru cursul de asistent maternal.
Sunt fericita si astept cu nerabdare inceperea lui.Printre randuri mi s-a comunicat ca s-ar putea sa primesc o mica domnisoara de 9 luni spre ingrijire.Mi-am dorit mult o fetita, mai ales ca pana ce am nascut pe baiatul meu, in perioada sarcinii mi s-a spus ca voi avea fetita.Va dati seama ce bucurie ca voi avea totusi si o fetita.Acum astept luna Octombrie sa inceapa cursul.
Va doresc numai bine si experiente cu Dumnezeu.

2 comentarii:

  1. E frumos să dai o șansă și altora ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ieri am auzit marturisirea unei alte mamici care este si ea asistent maternal...imi spunea despre doua fete care au fost crescute de asistenti maternali si au ajuns printre primele intrate la facultate anul acesta.Una dintre ele chiar avusese un mic retard mintal, dar dragostea Lui Dumnezeu prin oamenii care au ingrijit-o au facut din ea un om deosebit.Dumnezeu face minuni si azi.

    RăspundețiȘtergere